.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقدي بر انتصاب هاي جديد در استان ؛
مديران ناكارآمد،عامل مهم توسعه نيافتگي مازندران
شمال نیوز: ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند.

شمال نیوز: کورش غفاری چراتی - یکی از تمایزات بنیادین مقوله مدیریت در نظام اسلامی با سایر نظامها آن است که واگذاری و پذیرش مدیریت ها و مناصب اجتماعی و مسؤولیت ها در نظام اسلامی که مدیران آن پرورش یافته مکتب تعالی بخش اسلام هستند، به منزله ادای تکلیف شرعی است نه وسیله ای برای سودجویی و ارضای تمایلات نفسانی.

 لذا مشاهده می کنیم زمانیکه امیرالمؤمنین(ع) مدیریت جامعه و مسؤولیت حکومت اسلامی را می پذیرند، می فرمایند: «ای مردم! سوگند به خدایی که انسان را آفرید، اگر در فشار مردم نبودم و حجت به داشتن یاور برایم تمام نشده بود، و اگر نبود که خداوند از علماء پیمان گرفته است که بر سیری ظالم و گرسنگی مظلوم صبر نکنند، هر آینه زمام حکومت را رها می کردم و شما می دانید که دنیا پیش من از یک عطسه بز کمتر است.»

*نقش مهم مديريت وضرورت شايسته سالاري
بررسی و مطالعه در تاریخ بویژه در خصوص کیفیت مدیریت در جوامع مختلف نشان می دهد که همیشه جوامعی بوده اند که از لحاظ امکانات مادی و داده های طبیعی و انسانی از شرایط ویژه و ممتازی برخوردار بوده اند اما به لحاظ فقدان مدیران کارآمد، مردمی و هوشمند که بتوانند در پرتو برنامه ریزی هدفمند از نیروها و امکانات موجود استفاده بهینه نمایند، در سراشیبی سقوط و شکست قرار گرفته و زوال و نابودی، سرنوشت محتوم آنها بوده است و در مقابل جوامعی بوده اند که در شرایط  بحرانی به مدد تدبیر مدیرانی شایسته و پرتلاش و خردمند توانستند با سازماندهی و بسیج نیروها از کمترین امکانات به بهترین شیوه استفاده نمایند و افتخارات بزرگ بیافرینند.
این یک واقعیت است که گماردن مدیرانی کوچک بر مناصبی بزرگ و بالعکس، بزرگترین ضربه را بر پیکره جامعه و فرایند توسعه ملتها وارد می سازد.
از این رو باید گفت، یکی از مواردی که در فحوای روایات و احادیث متواتر به وضوح می توان یافت، آن است که اعطای مسؤولیت یا سپردن مسند مدیریت به افراد باید براساس شایسته سالاری صورت پذیرد و نه چیز دیگر. چرا که اگر مدیریت خارج از ضوابط شایسته سالاری به افراد فاقد وجاهت واگذار شود، آسیب های فراوانی متوجه جامعه خواهد شد.
چنانچه حضرت علی(ع) در این خصوص می فرمایند:«ای مردم! بدانید سزاوارترین شما به امارت و حکومت، داناترین و تواناترین شماست.»
همچنین نقل شده است که پیامبر اعظم (ص) در پاسخ به یکی از یاران نزدیکش که عرض کرد، یا رسول الله چرا مرا به کاري نمی گمارید؟ فرمود: «تو ضعیفی و مسوولیت امور امانتی بسیار سنگین است و اگر نتوانی حق امانت را به درستی ادا کنی باعث سرافکندگی و پشیمانی در روز قیامت است» در همین رابطه امام صادق(ع) نیز می فرماید: آنکس که بواسطه امیال نفسانی به دنبال ریاست و پذیرش مسوولیت برود هلاک خواهد شد.

آنچه مسلم است، مفروضات فوق ناظر بر فلسقه مدیریت در نظام اسلامی است که قطعا نگاه راهبردی مقام معظم رهبری در سطح کلان دقیقا منطبق بر چنین سیاست هایی است. با این وجود سؤال اساسی این است كه ؛در استان مازندران كه پيوسته از ضعف مديريت در دستگاههاي اجرايي رنج مي برد معيار عزل و نصب ها چيست؟
چرا از ميان اين همه مديران با كفايت عموما مديران ضعيف و بي تخصص دولت گذشته  كه كارنامه ضعيف آنها نمايانگر بي تدبيري سوال برانگيز شان در اداره امور دستگاههاي ذيربط است در دولت جديد بكار گمارده مي شوند؟
و مهمتر از همه اينكه اين دسته از مديران كه مراتب ارادت آنها به مشي پوپوليستي دولت گذشته كاملا مشهود بوده وتفكر مديريتي شان نيز هيچگونه همخواني با دولت تدبير و اميد ندارد، چرا حريصانه به خود جرات مي دهند در پرتو لابي گري هاي سياسي و بده بستانهاي كسالت آور بر مناصب جديد چنگ اندازند؟
آيا فكر مي كنند مردم از تكرار نام آنها و حضورشان در مناصب مختلف مديريتي خرسند مي شوند؟واقعا مقامات تصميم ساز در استانداري مازندران براي اينگونه انتصاب هاي سوال برانگيز چه پاسخي دارند؟

در پايان ضمن تاكيد بر ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1393
اقاي غفاري شما به چه جراتي نسبت به مديران دولت گذشته نظر ميدهيد مگر سواد شما چقدر هست كه اينجوري نظر ميدي اقاي غفاري به جاي تعصب كمي واقع بينانه نظر بده دولتي كه قرار بود تورم را كاهش دهد يا دولتي كه قرار بود اشتغال صورت بدهد منظورت همان دولت تدبير است! يا دولتي كه با افزايش قيمتهاي حامل انرژي به بهانه تحول حوزه سلامت مابعدالتفاوت انرا به سمت حقوق پزشكان و كاركنان علوم پزشكان با بهنه ديگري بنام حذف زير ميزي روانه كرد منظورتان همان دولت تدبير است! يا دولتي كه با گران كردن30درصدي نان كه مردمان ضعيف حتي در خوردن ان با حداكثري صرفه جويي در مصرف داشته باشن ( البته بخاطر ضعف مالي ) اقاي غفاري بجاي انتقاد از دولت گذشته نقاط قوت دولت گذشته را گوشزد كنيد پرداخت يارانه و مسكن مهر و طرح پزشك خانواده و صدها كار ديگر
پاسخ ها به این نظر
علی کردکلایی 29 دي 1393
نه آقای ناشناس منظور ایشان همان دولتی است که طرح ناقص هدفمندی یارانه ها را به مردم تحمیل کرد و تورم را یک شبه هزار درصدی نمود!منظور ایشان دولتی است که رشد اقتصادی را به منفی شش رساند وموجب ایجاد بیکاری وگرانی گردید! منظور ایشان همان دولتی است که اختلاس های سریالی با اعداد نجومی به راه انداخت وبا شعار ظاهری دفاع از ارزشها ، خانه نشینی و حمایت از جریان انحرافی راوجه نظر خود قرارداد،همان دولتی که با ندانم کاری شرایط را برای تحریم همه جانبه کشور فراهم نمود والبته بعد از رفتنش اسرائیل عزدار شد!بسه یا باز بگم ، بگم؟!!!!!!!
اسد اسماعیل نیا 29 دي 1393
کاملا موافقم
دولت احمدی نژاد خیلی بهتر بود از تدبیر و امید
ناشناس 29 دي 1393
آقای غفاری سلام
آقای غفاری مدیران دوره قلی استان را با این دوره مقایسه کنید خدا وکیلی قابل مقایسه اند . میان ماه من تا ماه گردون ....
تو همه دولت ها یکسری از مدیران لایق داریم یکسری هم نالایق ... باور کنید تو هر دولتی میشه این متن را به چاپ رسوند...
از روز اول تصدی گری استاندار ما شاهد خبر هایی از تعویض استاندار بودیم . چطور رسانه ها هنوز عملکرد استاندار را ندیده بودند اینگونه اظهار نظر می کردند ... بهتر است به جای اینگونه مباحث به مباحثی بپردازیم که جایگاه استان را ارتقاء بخشد .
جوابیه کردکلایی خود به خواب زده 29 دي 1393
آقای کردکلایی هدفمندی را دولت تدبیر ناقص اجرا میکند که با افزایش 30 درصدی حاملهای انرژی یارانه مردم را دوبرابر نکرد یعنی از 45 هزارتومان به 90 هزار تومان نرساند به این میگن اجرای ناقص . اصل اجرای هدفمندی مرحله ی دوم در قانون اینطوری پیش بینی شده بود که دولت تدبیر آنرا به نفع خود اجرا نکرد پول آب و برق و گاز را 30 درصد افزایش داد اما یارانه را دوبرابر نکرد اینکه دیگه اظهر الشمس است نیاز به استدلال ندارد هر بیسوادی این را میداند شما دیگه خمیر نگیرید رو چشم مردم.
نا شناس 28 دي 1393
بااحترام وادب خدمت همه مدیران دلسوز وزحمتکش به اطلاع برسانم مدیرانی که حداقل 20سال دراین کسوت انجام وظیفه نموده وثمره کار او متاسفانه بسیار ناکارامد بوده بطوزیکه در ارزیابی ها نیروهای بالا دستی حکم به عزل اش داده اند باکمال تاسف نامبرده را از این شهر به شهر دیگر منتقل کرده وصد تاسف در محل جدید هم یک نمونه حی وحاضر اداره ادغامی تعاون وکاز یکی از ساختمانهای گران قیمت میشود خونه سازمانی اش اونوقت بجای عزل اش از بیت المال چگونه استفاده میکند شهرمان بابلسر
کارشناس آموزشی 28 دي 1393
آقای غفاری چراتی جنابعالی مثلا انتصاب آقای قاسمی بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران را مصداق شایسته سالاری میدانید یا مدیران قبل خیلی کارآمدتر و شایسته تر بودند ؟ بهتره حضرت عالی یه مطالعه در این موارد داشته باشید بعد ارائه مطلب کنید کلی گویی در جهت حمایت از یک جناح صحبت نکنید که استان ما از این نوع برخوردهای سیاسی رنج برده و عقب مانده هست . یادم میاید چندین سال قبل برای برای بررسی علت موفق بودن دانش آموزان استان یزد در کنکور تیمی ازاستان مازندران عازم ان استان شدند بررسی کردند دیدند علاوه بر عوامل دیگر، یکی از آیتم های مهم موفقیت دانش آموزان آن استان در کنکور سراسری ثبات مدیریت نقش اصلی را داشته ، نه اینکه مثل استان ما بخاطر مسائل جناحی و رسیدن دوستان به پست ، کیفیت و دانش آموزان که نسل سرنوشت ساز و آینده ساز هستند را فدای منافع خاص و جناحی بکنند مدیری توانمند و علمی را عزل بکنند و مدیری صرفا سیاسی بگمارند. مثل این موارد در سایر دستگاهها نیز مصداق دارد و دلیل عمده عدم پیشرفت استان ما هم، دقیقا همین مسئله است عدم ثبات مدیریت .
مردمی نژاد 28 دي 1393
آقای غفاری انتصاب مدیر ابفای شهری شایسته سالاری بود هنوز دارند از نیروهای شرکت های شرکتی به ظلم رفتار میکنند با حداقل دستمزد با توجه به اینکه تمام ادارات نیروهای شرکتی خود را تبدیل وضع کردند؟
جویباری 28 دي 1393
فعلا که آب و فاضلاب مازندران شده ، داماد سالاری دو سه تا معاونت دیگه برای انتصاب داماد های آقایان باقیمانده. لطفا خجالت نکشید؟؟؟؟
دلسوز 28 دي 1393
سلام
با تشکر از نویسنده محترم و شمال نیوز بخاطر مطرح کردن این بحث مهم، انتظار میرودکه نهاد های نظارتی استان به مطالبی که از طرف مردم اطلاع رسانی میشود، توجه وپی گیری لازم انجام گردد. بطور مثال اخیرا شاهدتغییر مدیریت در معاونت تحقیقات برنج مازندران(آمل)، یکی از مهمترین مراکز علمی و پژوهشی کشور برای محصول استراتژیک برنج بودیم. مدیریت جدید بفردی داده شده که در حال حاضر همزمان با مدیریت این مرکز، دانشجو ی دکتری و مشغول بتحصیل دردانشگاه کشاورزی ساری است، این در حالی است که دستکم ده محقق دارای مدرک دکتری، صادقانه و با احساس مسئولیت بالا مشغول کار هستند. لازم بذکر است که اخیرا بخشنامه ای هم در رابطه با ممنوعیت انتصاب دانشجویان مشغول بتحصیل در پست های مدیریتی از طرف وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است، ولی بدون توجه به این بخشنامه، انتصاب مذکور صورت گرفته است که دقیقا نقض قوانین ساختاری را بدنبال داشته است که لازم است ازطریق بازرسی استان پی گیری گردد. این موضوع شدیدا باعث بی انگیزگی و یأس محققین مجموعه فوق شده است. همچنین، مدیر مذکور، ضعیفترین فرد از نظر علمی در مجموعه تحقیقات بوده و فاقد حداقل یک مقاله پژوهشی ISI در مجلات علمی معتبر خارجی می باشد. حال باید سوال کرد که آیا این است شایسته سالاری! نقض قوانین بقیمت رابطه! آیا این کار خدمت به فرد است یا تحقیقات برنج کشور که باعث آزوردگی شدید محققین شده است. حال میتوان دید که چرا استان مازندران به این روز افتاده است.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 دي 1393
سلام علیکم آقای دلسوز راست میگی شما، چون در مرکز آموزش جهاد کشاورزی مازندران هم اون بخشنامه داره نقض میشه و آقای ........ با این که دانشجوی دکتری است و اصلانم سرکارش نیست هنوز داره مدیریت میکنه؟! حالا جالبه که اون بحث های ارتباط ایشون با حلقه مشاعی هم دیگه ....؟!!!! قابل توجه آقای حیدرپور و استاندار محترم
عمار 28 دي 1393
جالبه که پاسخ سوالهای شما در مطالب شماست اینکه دولت یازدهم از مدیران دولت قبل استفاده میکند نشانگر آن هست که نیروی باکفایت و با عرضه در مجموعه دوستان و هم فکران دولت فعلی وجود ندارد و حتما این مدیریت و توانمندی در مدیران گذشته هست که از آنها در مناصب جدید استفاده میشود و نکته آخر اینکه از قضا این چند مدیر و فرماندار و بخشدارانی که از استانداری و نیروهای تدبیر و امید بکارگیری شدند آنقدر ضعیف و ناکارآمد هستند که حتی صدای اعتراض هواداران دولت تدبیر هم درآمد . باور کنید اگر مدیران دولت قبل نبودند تا حالا کلی مشکلات داشتید!!!!!
اتقان 28 دي 1393
آقای غفاری تعصب به یک گروه خاص شما راازعدالت وحقیقت بازنداردبه نظر خیلی ازافراد مطلع وتحصیل کرده مدیران دولت گذشته توانمندتر بودند.
محمد 28 دي 1393
قابل توجه خوانندگان عزیز یکی از مصادیق این مدیران ناکارآمد جامانده از دولت قبل مدیرعامل شرکت ...... مازندران است که بالغ بر 37 میلیارد شرکت را بدهکار نموده و همچنان با دادن امتیازاتی از قبیل اشتغال ،برق کشی ویلا و تفرجگاه و ....میخواهد خود را به زور نگهدارد.
پاسخ ها به این نظر
مطلع 29 دي 1393
مشت محمد ایشان مدیر زمان اصلاحات هست نه دولت نهم و دهم تحقیق کن بعدش بگو
مازندران 28 دي 1393
جهت یادآوری خدمت آقای غفاری قضاوت با شما و هموطنان عزیز
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
خلاصه نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، نواخته شد و آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید.

در ادامه، دکتر روحانی سخنان خود را این گونه آغاز کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم. با تبریک اعیاد شعبانیه و با خیر مقدم و خوش آمد به شما عزیزان، اصحاب رسانه. این جلسه، تعلق به شما دارد و لذا من بسیار کوتاه نکاتی رو عرض می کنم و بعد به پاسخ سوالاتی که مورد نظر شماست، خواهم پرداخت.
به خاطر خلق این روزهای به یاد ماندنی در تاریخ این کشور، از مردم تشکر کرده و تشکر و سپاسم رو تقدیم می کنم.
آنچه گذشت، تنها یک انتخابات نبود، تنها یک حضور نبود، اعلام اعتماد بود؛ مشارکت فعال بود؛ آغاز فصل نو بود؛ گویی همه می گفتند غصه ها سرآمده. مردم شرایط نوینی را خق کردند و لذا پس از اعلام نتیجه انتخابات، همه جشن گرفتند، چون همه پیروز بودند. ملت پیروز بود. به ویژه جوانان عزیز چه کردند، خیابان ها، مجالس... چه غوغایی کردند. درود بر جوانان پرشور وطن؛ سپاس می گویم به همه آنهایی که میانه روی را برگزیدند، اعتدال را برگزیدند. آنهایی که اهداف انقلاب ملی را از مسیر اعتدال و عدل، و نه افراط و تفریط برگزیدند و آنهایی که اخلاق را برگزیدند.
نخستین مصاحبه مطبوعاتی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب
من می خواهم بگویم؛ ملت بزرگ ایران! وعده های انتخاباتی را فراموش نخواهم کرد. از خدا می خواهم به من توفیق دهد تا به همه آنها عمل کنم. البته ملت توجه دارد که همه کارها بر مبنای زمان و مرهون به زمان و طبق اولویت ها دنبال خواهد شد. من خدا را گواه می گیرم که در ایام انتخابات، کمتر به فکر رقابت بودم و بیشتر تمرکزم روی مسائل کشور و سخنان زیبای ملت که در کوی و برزن می شنیدم، بود.
ساری 29 دي 1393
مدیران کارامد هم در ارگان دولتی ایران داریم وقتی با پارتی و خانواده شهید و جانباز و یا عضو بسیج و پایگاه بودن بودن شرط جذب می باشد هیچ گاه افراد نخبه جذب ارگان دولتی نمی شوند که به خواهند مدیران قوی داشته باشیم شرمنده هیچ مدیری در بدنه دولت قوی نداریم متاسفم متاسفم یه مشت ادم که از گذشتگان یا از اطرافیان سود بردند و وارد بدنه دولت شدند هیچ نوع نبوغ و ...ندارند
جليلي 29 دي 1393
تورم 45درصدي دوره دوم دولت احمدي نژاد و 4 قطعنامه تحريم شوراي امنيت و همچنين گماردن يك جاعل مدرك به عنوان وزيركشور و اختلاس 3 هزار ميلياردي و محكوميت معاون اول و مهمتر از همه تمرد مسلم از ولي فقيه و خانه نشيني 11 روزه و هزاران تخلف در عدم اجراي قانون بودجه و اسناد بالادستي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري همه و همه از باقيات و ناصالحات دولت احمدي نژاد است كه ظاهرا سينه چاكان به ظاهر ولايتمدارش به روي مبارك نمي آورند! خدا شما را به راه راست هدايت كند.
منصف 29 دي 1393
دوستاني كه از يك انتقاد ساده برآشفته مي شوند ظاهرا نمي دانند بزرگترين عامل تورم در كشور ما كه هديه دولت احمدي نژاد بود ناشي از همين مسكن به اصطلاح مهر و چاپ اسكناس بي پشتوانه و توزيع پول و شبه پول در جامعه بوده است.
محمدي 29 دي 1393
آيا اتصاب آقاي اسد مديركل سابق راه و شهرسازي استان به عنوان فرماندار بابلسر و انتصاب هادي خنجري به عنوان فرماندار شهرستان نور و ابقاي فرماندار ساري شايسته سالاري است؟ مگر در استان قحط الرجال است.
فراجناحی 29 دي 1393
چو ایران نباشد تن من مباد.بزرگواران:بجای اینکه پاچه هم رو بگیریم جهت پیشرفت مملکتمان پا پیش بگذاریم واین جناح بندی ها رو کنار بگذاریم.
ساروي 29 دي 1393
مطلب بسيار زيبايي بود. به عنوان يك مخاطب از جناب غفاري عزيز،اين روزنامه نگار بي ادعا و مردمي صميمانه تقدير مي كنم. بخش زيادي از انتقادات آقاي غفاري متوجه استاندار دولت كنوني بود، نميدانم چرا طرفداران دولت گذشته ناراحت شدند؟ شايسته سالاري ضرورت فراموش شده در بسياري از دولتهاست.فرقي هم ندارد دولت گذشته باشد يا دولت كنوني.در حديثي از نبي مكرم اسلام (ص)نقل شده كه فرمود«هركس در تصاحب منصبي بداند كه شايسته تر از او هم هست و او آن منصب را در اختيار بگيرد به من و امت من خيانت كرده است»
نا شناس 29 دي 1393
یک مدیرتوانمند.کارآمد.متعهد.متخصص.مردمی.دلسوز.صادق.پاک دراداره کل راه وشهرسازی بود که بدلیل زیربارنرفتن حرف زور و برباد ندادن بیت المال اون رو برداشتن. برین تحقیق کنین متوجه میشین که شایسته سالاری دیگه جایگاهی نداره.
`پاسخ به ناشناس اول 29 دي 1393
دولت روحاني سرگرم پاك كردن گاف هاي سياسي احمدي نژاد است، يادم نمي رود آن روز كه احمدي نژاد در ميدان آزادي تهران گفت،اين قعطنامه هاي شوراي امنيت كاغذ پاره اي بيش نيست،آنقدر قعطنامه بدهيد تا قعطنامه دان شما پاره شود» آيا به نظر شما اينگونه سخن گفتن در شان رئيس يك دولت بود؟ البته آن روز طرفدارانش چقدر لذت بردند و هورا كشيدند! برادران عزيز! اينگونه سخن گفتن مربوط به قرون وسطي بود،سعي كنيد كمي واقع بين باشيد.به نظر شما طرح پزشك خانواده طرح خوبي بود؟طرحي كه پدر مردم را درآورد.يا پرداخت يارانه طرح خوبي بود؟45هزار تومان دادند سه برابرش روي قيمتها كشيدند.مسكن مهر هم شده بلاي جان ساكنانش.نمي دانيد بيخود اظهار فضل نكنيد.
پاسخ ها به این نظر
آقای پاسخ دهنده به ناشناس اول 29 دي 1393
شما که دست دوستی دادید به امریکا هسته ای را دو دستی داد که برای هرکیلو ارانیوم غنی شده 20 درصد میلیاردها هزینه شده بودچی عایدتان شد جز تحریم بیشتر و تحقیر بیشتر !!! دیدیم پاسپورت ایرانی ارزش بیشتری پیدا کرد از آن جهت که نماینده دائم ما در سازمان ملل را ویزای ورود به سازمان ملل نمیدهند !!! شما مطالعه ای داشته باشید بعدش افاضه ی نطق بفرمایید آقای واقعه بین !!!
حسيني 29 دي 1393
البته كسي منكر توانمندي برخي از مديران دولت گذشته نيست اما جالب اينه كه آقاي استاندار ضعيف ترين هاي دولت گذشته را ابقا مي كند.
كتابداران مازندران 29 دي 1393
ما مريدان كتاب به سهم خودم از طرح اين موضوع كه در رسانه ها در طي دولت بنفش كمتر ديده مي شود به طوريكه در دولت مهر حتي در سايتهاي محلي هم رييس جمهور و كابينه اش توسط حزب هاي رقيب مورد نوازش سياسي قرار مي گرفت. جايي بسي دست مريزاد دارد
خدمتتان عرض شود كه اداره كل كتابخانه هاي عمومي مازندران به مدت ده ماه هست كه داراي سرپرست است و استاندار عزيز و شفيق ما مي خواهد يك بابلي رو برمسند كار بگذارند ولي تهران يعني نهاد كتابخانه هاي عمومي به دنبال اين هست كه يك كتابدار رو مديركل نمايد لذا با مقاومتهاي اين پير سياسي يعني آقاي استاندار قرار مي گيرد
آقاي استاندار شما را به جان عمو حسن (رييس جمهور با كليدش) قسم مي دهيم بگذاريد كتابدار مديركل شود تا درآينده مشاهده كنيد فرهنگ كتابخواني و مطالعه مفيد چقدر پيشرفت خواهد كردََ
جمعي از كتابداران كتابخانه هاي عمومي استان مازندران
خسروي 29 دي 1393
دولت احمدي نژاد دولت خوبي بود چون يكبار شب انتخابات به ما يك كيسه سيب زميني و 50هزارتومان سود سهام عدالت داد! اما نميدانم چرا ديگر نداد.ما تزه داشتيم عادت مي كرديم!
پاسخ ها به این نظر
مزاح 29 دي 1393
الان به لطف شیب کم سیب زمینی را هم باید خواب ببینی خسروی چون شکر نعمت نکردی کفران نعمت کردی به عذاب الهی گرفتار شدی .تا به بدی گرفتار نشوی خوب را درک نخواهی کرد.
قایمشهری 29 دي 1393
اگر نماینده مجلس که بخاطر جمع ارا ی انتخاباتی در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند و از دوستان انتخاباتی خود دفاع در عزل و نصب ها نکنند و به وظایف قانونی خود برسند بهتر ین مدیران منصوب و ناکارامدها عزل و بنفع مردم است
دودانگه اي 29 دي 1393
از جناب آقاي غفاري كه به حق قلم خويش را مي نگارند و به دوراز هياهوي سياسي و صرفاَ در راستاي پيشرفت استان و ترقي اين مردم ولائي سخن مي گويند صميمانه تشكر نموده و از سياستمداران و مسئولين استاني تقاضا داريم فارغ از فشارهاي سياسي به فكر جوانان و آينده اين استان باشند.
نا شناس 29 دي 1393
متاسفانه درمركز آموزش جهاد كشاورزي هم باتوجه به بخشنامه مذكور (عدم تحصيل مديران )مدير آن مركز نيز دانشجو است وكلا يا تنكابن هستش يا راهدان و جالبتر از همه اينكه از مهره هاي جناب مشايي هم ....و خيلي هم تبليقش را .....چشم آقايان اصلاح طلبان روشن و....
نا شناس 29 دي 1393
اصلا جدای شایسته سالاری که الان دیگه جایگاه نداره. آقای اسد مرید و از دلباختگان آقای مشایی بود. مگه همین شماها نبودید که با شعار تغییر اومدین؟!!!!
نا شناس 29 دي 1393
جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم
با احترام
آیا تا بحال از خود پرسیده اید چرا کارهایتان در استان لنگ و جلوی پایتان سنگ اندازی میشه؛ یک دلیل مهمش اینه که شما هنوز نتونسته اید مدیران احمدی نژاد را که سوگیری منفی شدید نسبت به برنامه های دولت دارند را تعویض کنید و یا مدیرانی که آوردید عمدتا حنثی هستند. مثلا در جهاد کشاورزی مازندران هنوز 95 درصد مدیران در ستاد و شهرستان ها نیروهای احمدی نژادی هستند مثلا معاون برنامه ریزی سازمان، رئیس مرکز آموزش جهاد کشاورزی (جالبه که این دو بزرگوار هر دو خانمهایشان رو هم با لابی و رانت جذب سازمان کردند در صورتیکه هزاران نفر فارغ التحصیل کشاورزی بیکار پشت در سازمان صف کشیدند؟!!!!!)، ......
آیا این ها باعث ضربه زدن به دولت نیست ؟
آیا فکر نمیکنید که جنابعالی بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید باید از این مسئله دفاع کنید؟
آیا تداوم این کار باعث ریزش رای مردم به دولت نمیشود؟
و صدها آیا های دیگر
نا شناس 28 دي 1393
جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم
با سلام
چگونه است که سازمان تحقیقات کشاورزی بخشنامه میکند که کسانی که ادامه تحصيل میدن نباید در مدیریت باشند و حتی باید مرخصی تمام وقت بگیرن، ولی رییس مرکز آموزش جهاد کشاورزی مازندران که گفته میشه از باند مشاعی هنوز مدیره؛ و شاید هفته دو روز هم سرکارش نیست لطفا بررسی فرمایید
الویری 28 دي 1393
آقای غفاری چراتی؛ از اینکه .............تو زبانزد عام و خاص است ؛جای هیچگونه شک و تر دیدی نیست، ولی اینبار پیش از اندازه ثنا گویی نمودی، که جداً دست هر کسی را بستی؛ آخر تو کی هستی که اینقدر دم از توانمندی، پاک دستی هنرنمایی می زنی؛ اگر مردی،و خیلی ابراز فضل می نمایی، بیآ میدان، تا ببینیم، تو استان را چگونه همانند ارباب خود حسن آقا گل و بلبل خواهی کرد، کلیدی که او زد، هنوز قفلش باز نشد،حالا تو که تملقش را می کنی، و ادعای آنچنانی داری، ببینیم چگونه گلستان می کنی، چه کنیم برای پاسخ به تو ناچارم . آقای غفاری بس است دیگه. دست از سر این مردم بی دفاع بر دارید، و اینقدر دم ازاعتدال و منش و سبک مدیریت زمان علی (ع) نزنید، شمائیکه دم از عدالت علی می زنید که فقط در حد شعار پر زرق و برق که چیز دیگری از آن بیرون نمیآید، اینقدر حرافی نکنید، اگر راست می گوئید و در گفتار خود صادقید، بروید دنبال آن گنج ها و زیر خاکی هایی که توسط فرزندان رفقای شما به غارت رفته است،و سر از اروپا در آورده است،جلوی آنها را بگیرید،و فریاد بر آورید، و از حقوق این ملت مظلوم دفاع کنید؛ نه دنبال عقده گشایی جریانی و جنایی بوده باشید...................................!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاویانی چراتی 28 دي 1393
آقا غفاری سلام؛ راستی باز هم این بار بیراهه رفتی داداش من. تو دنبال چی هستی، یعنی اینکه ادعا داری و می گوئی من آنم که رستم بود پهلوان، تعجب من از اینست مثلا میخواهی به استاندار بگی من خیلی توانمند و مدیر هستم، چرا به من پست و مسئولیت نمی دهی، برادر من! اون زمانیکه ما تو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی فعالیت میکردیم؛در آن دولت جنابعالی برای آن دولت پارچه خواری میکردی، حالا شدی منتقد؟ بکار گیری مدیران دولت گذشته، بس کن، اگر قرار باشه استاندار یک استان؛ با نوشتن یک متن امثال تو در جا بزنه و بترسه و عقب نشینی کنه؛ پس او نمی تواند متولی و والی یک استان بوده باشد، آقای غفاری ................................
123 29 دي 1393
وضعیت فعلی استان مشخص است .چیزی برای دفاع وجود ندارد.نمایندگان مجلس برای راهیابی مجدد دوستان خود را برای فرمانداری ابقا یا منصوب کردند.طرحهای نیمه کاره هم الا ماشاالله فراوان .رسانه های مجازی شده اند مواجب بگیر این و آن.پس همچنان امیدی نیست
رجب 29 دي 1393
باسلام چه خوب بود کسی که درخودش شایستگی وظرفیت وتوانمندی پست مدیریتی رانمیدید ازقبول مسئولیت سرباز میزد
نا شناس 29 دي 1393
داماد سالاری در آب و فاضلاب استان.جالبه ولی دردآور هم هست!!!!! آیا فقط دامادها شایسته اند یا شایستگان دامادند؟یا شایسته داماد است یا داماد شایسته است؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!فعلا کی به کیه. شهداء شرمنده تونیم.خدا بهتون صبر بده.
فرهنگی 29 دي 1393
توراخدا مدیرکل قبلی اموزش وپرورش را با مدیر کل فعلی مقایسه کنید بعد از دولت تدبیر وامید تعریف کنید در اموزش وپرورش ناحیه 1و2 چه کسانی رفته اند و چه کسانی امده انددر ناخیه 2 ساری معاونین اداره را مدیر کل عوض کرد نه رییس ناحیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.28 seconds.